• ورود به سيستمورود به سيستم 
  •  | 
  • ثبت نامثبت نام 
  •  | 
  • پورتال سهامدارانپورتال سهامداران 
  • صفحه اصلي
  • درباره ما
    • تاریخچه شرکت
    • اهداف و استراتژی شرکت
    • افتخارات و گواهینامه ها
    • هیئت مدیره
    • ساختار سازمانی
    • ماموریت و چشم انداز
    • منشور اخلاقی
    • خط مشی کیفیت
  • حوزه فعالیت
    • خودرو کار
    • خودرو سواری
    • لیزینگ عمومی
    • مستغلات اداری
  • امور پژوهشی
    • فصلنامه
      • فصلنامه شماره 1
      • فصلنامه شماره 2
      • فصلنامه شماره 3
      • فصلنامه شماره 4
      • فصلنامه شماره 5
      • فصلنامه شماره 6
      • فصلنامه شماره 7
      • فصلنامه شماره 8
      • فصلنامه شماره 9
      • فصلنامه شماره 10
      • فصلنامه شماره 11
      • فصلنامه شماره 12
      • فصلنامه شماره 13
      • فصلنامه شماره 14
      • فصلنامه شماره 15
      • فصلنامه شماره 16
    • صنعت لیزینگ
      • لیزینگ
      • انواع لیزینگ
      • انواع قراردادها
      • مزایای لیزینگ
    • کتب
    • کتابخانه
  • بورس و سهام
    • ترکیب سهامداران
    • نماد شرکت در بورس
    • صورت های مالی
    • فرم سنجش رضایت سهامداران
  • ارتباط با ما
    • آدرس به تفکیک شعبه ها

معماری سازمانی

معماری سازمانی

در این مقاله به بررسی معماری سازمانی،تعاریف،انواع و نهایتاً چارچوب‌های معماری سازمانی پرداخته است. در ابتدا به بررسی واژه معماری و سازمان هرکدام به صورت جداگانه پرداخته، در ادامه تعریف معماری سازمانی ، انواع ، چارچوب‌ها و در نهایت معماری سازمانی سرویس گرا مورد بررسی قرار می‌گیرد. ادامه مطلب...

 

 

بهره وری

شاخص های تأثیرگذار در بهره وری سرمایه های انسانی

بهره وری، استفاده موثر و بهينه از منابع و نهادهای مختلف چون نيروي كار، سرمايه، مواد، انرژي و اطلاعات می باشد.برنامه ریزی برای بهبود بهره وری در سطوح مختلف سازمانی، منطقه ای، ملی و حتی زندگی شخصی انسان لازم و ضروری است، اما بهبود بهره وري در دنياي پررقابت كنوني، به عنوان یکی از مهمترين اهداف و استراتژی های موفقیت هر سازماني مطرح می باشد. ادامه مطلب...

 

 

استراتژی های دیجیتال برای بازاریابان مالی

استراتژی های دیجیتال برای بازاریابان مالی

امروزه عمده موضوعات دیجیتال در صنعت بانکداری شامل بازاریابی یکپارچه، تولید محتوا باکیفیت و کانال های متعدد توزیع خدمات می باشد. در واقع سال های پیشِ رو فرصت های جدید بازاریابان مالی جهت کمک به کسب و کار بیشتر برای بانک ها و موسسات اعتباری است. مشتریان بعنوان مخاطب و اولویت اصلی استراتژی ها باعث شدند تا بازاریابان مالی بدنبال ایجاد ارتباطات معنی دار با آنها و اعضای خود باشند. در این زمان است که موسسات مالی تمایز در رقابت خود را با عمومی کردن نام تجاری خود(برندسازی) و ارائه اطلاعات جالب با ارزش به مخاطبان با صدایی منسجم و در ارتباط با مشتری آغاز خواهند کرد. ادامه مطلب...

 

 

گزارش جهاني صنعت ليزينگ_2016

گزارش جهاني صنعت ليزينگ _ 2016

موسسه وايت كلارك در حدود 30 سال است كه عملكرد صنعت ليزينگ را ردیابی مي كند. پس از بهبود بحران اقتصادي جهاني، هم اكنون صنعت ليزينگ به رشد معمولي تري رسيده است. بدليل حاشیه های كم و مزاياي مالیاتي، صنعت ليزينگ درحال نوآوري و ايجاد شيوه هاي خلاقانه براي تامين مالي تجهيزات است كه منجر به عدم تشخيص ليزينگ و ساير روش هاي تامين مالي مي گردد. ادامه مطلب...

 

 

تأثیر استراتژی های مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش

تاثیر استراتژی های مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و ابعاد آن در شرکت تاید واتر خاورمیانه ( ناحیه خوزستان)

اقدامات و استراتژی های مدیریت منابع انسانی به سازمان ها اجازه می دهد که دانش و تخصص را در سازمان شناسایی و به کار گیرند. مدیریت منابع انسانی می تواند نگرش ها، ظرفیت ها، قابلیت ها و رفتارهای کارکنان را برای رسیدن به اهداف سازمانی تحت تأثیر قرار دهد و نقش مهمی را در پرورش شرایط ضروری برای تسریع و هدایت افراد به سوی توسعه فعالیت های نوآورانه ایفا نماید. ادامه مطلب...

 

 
صفحه اصلي  |  درباره ما  |  فضاي شخصي شما  |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات  |  اخبار  |  خبر نامه  |  افتخارات و گواهینامه ها  |  ارتباط با ما  |  نقشه سایت

©  کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت لیزینگ صنعت و معدن است.

  • چاپ
  • ذخيره پيوند
  • ارسال به دوست
  • Rss