• ورود به سيستمورود به سيستم 
  •  | 
  • ثبت نامثبت نام 
  •  | 
  • پورتال سهامدارانپورتال سهامداران 
  • صفحه اصلي
  • درباره ما
    • تاریخچه شرکت
    • اهداف و استراتژی شرکت
    • افتخارات و گواهینامه ها
    • هیئت مدیره
    • ساختار سازمانی
    • ماموریت و چشم انداز
    • منشور اخلاقی
    • خط مشی کیفیت
  • حوزه فعالیت
    • خودرو کار
    • خودرو سواری
    • سایر حوزه ها
  • امور پژوهشی
    • فصلنامه
      • فصلنامه شماره 1
      • فصلنامه شماره 2
      • فصلنامه شماره 3
      • فصلنامه شماره 4
      • فصلنامه شماره 5
      • فصلنامه شماره 6
      • فصلنامه شماره 7
      • فصلنامه شماره 8
      • فصلنامه شماره 9
      • فصلنامه شماره 10
      • فصلنامه شماره 11
      • فصلنامه شماره 12
      • فصلنامه شماره 13
    • صنعت لیزینگ
      • لیزینگ
      • انواع لیزینگ
      • انواع قراردادها
      • مزایای لیزینگ
    • کتب
  • بورس و سهام
    • پورتال سهامداران
    • ترکیب سهامداران
    • گزارشات عملکرد هیئت مدیره
    • اطلاعیه ها
      • مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام
      • تصمیمات عمومی مجمع فوق العاده صاحبان سهام
      • اطلاعیه صدور مجوز افزایش سرمایه
      • زمان پرداخت سود سهام شرکت لیزینگ صنعت و معدن
      • مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1393/09/30
      • تکمیل اطلاعات سهامداران
      • آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده برای سال مالی منتهی به 1394/09/30
    • نماد شرکت در بورس
    • صورت های مالی
    • فرم سنجش رضایت سهامداران
  • پرداخت اقساط
    • پرداخت الکترونیک
    • واریز به حساب
  • ارتباط با ما
    • آدرس به تفکیک شعبه ها
    • نظر و پیشنهاد

لیزینگ آذربایجان

لیزینگ آذربایجان

لیزینگ به همراه قانون آن برای اولین ‏بار در سال 1994 به عنوان یک محصول به آذربایجان معرفی شد اما به¬عنوان یک ابزار مالی از کارایی مناسب برخوردار نبود. دولت آذربایجان در سال 2003 با همکاری اتحادیه مالی بین¬المللی (IFC) و دبیرخانه ایالتی امور اقتصادی سوئیس (SECO) پروژه گسترش لیزینگ آذربایجان (ALDP) را آغاز کرد که این اقدام نویدبخش آغاز مرحله جدیدی در توسعه لیزینگ آذربایجان بود. ادامه مطلب...

 

 

تحليل مالي توجيه‌ پذيري بخشودگي جرايم مشتريان مؤسسات مالي و اعتباري

تحليل مالي توجيه‌پذيري بخشودگي جرايم مشتريان مؤسسات مالي و اعتباري

يکي از مسائل اصلي مؤسسات مالي و اعتباري در بخش اعطاي تسهيلات، معوق شدن اقساط مشتريان است. بانک‌ها و مؤسسات مالي معمولاً روش‌ها و ابزارهاي مختلفي را براي جلوگيري از معوق يا مشکوک‏الوصل شدن اقساط بکار مي‌گيرند. ادامه مطلب...

 

 

آشنايي با برخي از مقررات چك

آشنايي با برخي از مقررات چك

درماده 310 قانون تجارت مصوب 1311 چك را نوشته¬اي اعلام داشته كه به موجب آن صادركننده وجوهي را كه نزد بانك مُحال عليه دارد كلاً يا بعضاً مسترد يا به ديگري واگذار مي¬نمايد، با اين توضيح صادر كننده چك مي¬بايستي در تاريخ صدور چك از وجود موجودي در حساب خود مطمئن بوده سپس اقدام به صدور آن نمايد. ادامه مطلب...

 

 

قیمت گذاري اجاره بر مبناي ریسک

قیمت¬گذاری اجاره بر مبنای ریسک

مقوله لیزینگ یکی از پیچیده¬ترین شیوه¬های تامین مالی امروزی است و اتخاذ تصمیمات موثر و موفق در این صنعت نیازمند تجربه فراوان است. روش¬های بسیاری جهت قیمت¬گذاری اجاره وجود دارد که در آنها اهداف هزینه¬ای و جریانهای نقدی مستأجر، ملاحظات مالیاتی، حسابداری و اهداف مالی موجر درنظر گرفته می¬شوند. اما در این روش¬ها هیچ سخنی از ریسک به میان
نمی¬آید. در طول مدت یک اجاره، ریسک و بازده آن و همچنین عوامل موثر بر این ریسک و بازده تغییر می¬کنند.در این مقاله پس از برآورد احتمال قصور مستاجر و تغییرات این احتمال در طول زمان و تغییرات میزان بازیافت سرمایه از مستاجرینی که قصور کرده¬اند و ریسک تجهیزات، ابزاری برای قیمت¬گذاری اجاره¬ها با در نظرگرفتن ریسک معرفی می¬شود. ادامه مطلب...

 

 

مولفه هاي شناسایی بازار لیزینگ

مولفه هاي شناسایی بازار لیزینگ

رشد اقتصادي سال 2005، صنعت ليزينگ را به عنوان محصول مالي مكمل محصولات بانكي، معرفي كرده است. در واقع ليزينگ توانسته است به عنوان منبع مالي ميان¬مدت كه توانايي حمايت از توسعه بخش¬هاي مختلف اقتصاد يك كشور را دارد، شناخته شود.
مقدار سرمايه¬گذاري در كالاهاي سرمايه¬اي توسط شركت¬هاي ليزينگ موجب افزايش اهميت ليزينگ در اقتصاد جهان شده است. به طوريكه در سال¬هاي اخير، اكثر كشورها، ليزينگ را به عنوان ابزاري جهت بهبود صنايع و توليد بيشتر، شغل¬هاي جديد و بهبود وضعيت زندگي مردم به¬كار گرفته¬اند. با توجه به اهميت صنعت ليزينگ، بحث شناسايي بازار ليزينگ و ايجاد روند بهبود در آن يكي از بحث¬هاي مهم در اين صنعت است. اين مقاله نيز سعي دارد مولفه¬هايي را جهت شناسايي بازار ليزينگ و چگونگي هدايت آن معرفي نمايد.
ادامه مطلب...

 

 

سازماندهی در لیزینگ

سازماندهی در لیزینگ

دنياي امروز را بايد دنياي پيشرفت و تغییر روزافزون خواند. ادامه مطلب...

 

 

رویکرد جذب نیروي انسانی در شرکت فورد

رويكرد جذب نیروی انسانی در شرکت فورد

در گذشته ماشين آلات و تکنولوژی بيشترين اهميت را در میان عوامل تولید داشت، نه انسان هایي كه در آنجا كار مي كردند. اما در چند دهه گذشته تغييرات وسيعي در حال بوجود آمدن است كه طي آن به جاي تأكيد بر تكنولوژي و سرمايه بعنوان دارایي، نيروي انساني بعنوان دارایي شركت مطرح مي شود، يك مدل تفكر موجب شده است تا نيروهاي برتر باقي بمانند و ضعيفان از بين بروند.
براي آنكه انسان ها را بررسي كنيم و به آن جهت دهيم، شركت فورد تعريفي براي رفتارهاي رهبري انسان ها ارائه كرده است كه براساس آن مشخص مي شود كه اين رفتارها چگونه بايد باشد. يك رشته مطالب تهيه شده است كه بر طبق آن 12 رفتار رهبري برجسته شده اند كه ذيلاً توضيح داده مي شوند. ادامه مطلب...

 

 

ده فرمان برای حرفه ای شدن

ده فرمان برای حرفه ای شدن

بهره وری ، دلسوزی و تعهد ، پشتکار ، یادگیری مستمر ، احترام گذاری ، لذت بردن ، تجربه فراوان ، دانش و خردمندی ، جدیت ، دغدغه مندی ادامه مطلب...

 

 

دستيابي به اهداف با افزايش مشاركت تمام كاركنان

دستيابي به اهداف با افزايش مشاركت تمام كاركنان

در برنامه ريزي كامپيوتري در يكي از مدارس انگلستان بر حسب تصادف اشتباهي رخ داده بود. به اين مفهوم كه گروهي از بچه هاي باهوش را كودن و شماري از بچه هاي به ظاهر كودن را باهوش كُدگذاري كرده بود. و اين گزارش كامپيوتري در آغاز سال تحصيلي تنها معيار ارزيابي هوش و استعداد شاگردان محسوب مي شد. پس از پنج ماه و نيم مسئولان از اين امر آگاه شدند. آنها تصميم گرفتند كه بدون اطلاع كسي بار ديگر از دانش آموزان آزمايش هوش به عمل آورند. نتیجه حيرت انگيز بود. امتيازات دانش آموزان باهوش در آزمون دوم به ميزان قابل توجهي كاهش يافت. زيرا معلمان اين دانش آموزان را افرادي كُندذهن تلقي مي كردند و رفتاري درخور افراد بي استعداد و كودن با ايشان روا مي داشتند. به عكس امتيازات آزمون هوش شاگردان به ظاهر كُندذهن به ميزان قابل توجهي افزايش يافت. چرا كه معلمان با آنان رفتاري متناسب با شاگردان مستعد و باهوش داشتند. در نتيجه اميدواري، شور و هيجان و خوش بيني معلمان در روحيه شاگردان نفوذ كرد و ايشان را واداشت تا انتظارات معلمان را به شايستگي پاسخ دهند. ادامه مطلب...

 

 

چرا برنامه ریزی مهم است؟

چرا برنامه ریزی مهم است؟

برنامه ریزی تعیین کننده جهت است و ما را به درک صحیح مقصود سازمان قادر می سازد. برنامه ریزی چهارچوبی وحدت بخش برای تصمیم گیری در برابر سازمان به دست می دهد. البته در برخی موقعیت ها فقدان برنامه با فقدان جهت توأم است. هر مؤسسه از قسمت های متعددی تشکیل می شود، که هر یک از این قسمت ها استراتژی خاص خود یا مسیر قسمت خود را تعیین می کند. ادامه مطلب...

 

 
صفحه اصلي  |  درباره ما  |  فضاي شخصي شما  |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات  |  ارتباط با ما  |  نقشه سایت

©  کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت لیزینگ صنعت و معدن است.

  • چاپ
  • ذخيره پيوند
  • Rss