• ورود به سيستمورود به سيستم 
  •  | 
  • ثبت نامثبت نام 
  •  | 
  • پورتال سهامدارانپورتال سهامداران 
  • صفحه اصلي
  • درباره ما
    • تاریخچه شرکت
    • اهداف و استراتژی شرکت
    • افتخارات و گواهینامه ها
    • هیئت مدیره
    • ساختار سازمانی
    • ماموریت و چشم انداز
    • منشور اخلاقی
    • خط مشی کیفیت
  • حوزه فعالیت
    • خودرو کار
    • خودرو سواری
    • لیزینگ عمومی
    • مستغلات اداری
  • امور پژوهشی
    • فصلنامه
      • فصلنامه شماره 1
      • فصلنامه شماره 2
      • فصلنامه شماره 3
      • فصلنامه شماره 4
      • فصلنامه شماره 5
      • فصلنامه شماره 6
      • فصلنامه شماره 7
      • فصلنامه شماره 8
      • فصلنامه شماره 9
      • فصلنامه شماره 10
      • فصلنامه شماره 11
      • فصلنامه شماره 12
      • فصلنامه شماره 13
      • فصلنامه شماره 14
      • فصلنامه شماره 15
    • صنعت لیزینگ
      • لیزینگ
      • انواع لیزینگ
      • انواع قراردادها
      • مزایای لیزینگ
    • کتب
    • کتابخانه
  • بورس و سهام
    • پورتال سهامداران
    • ترکیب سهامداران
    • نماد شرکت در بورس
    • صورت های مالی
    • فرم سنجش رضایت سهامداران
  • پرداخت اقساط
    • پرداخت الکترونیک
  • ارتباط با ما
    • آدرس به تفکیک شعبه ها
  • فرم های کاربردی
    • نظر سنجی سهامداران
    • نظر و پیشنهاد
    • اطلاعات اعضاء
    • ثبت شکایت _ غیر حضوری

بازار ليزينگ اروپا در سال 2010

بازار ليزينگ اروپا در سال 2010

ليزيوروپ 46 انجمن عضو از 34 کشور اروپایی را به نمایندگی از صنعت لیزینگ و صنايع اجاره خودرو درازمدت و یا كوتاه‏مدت،گرد هم می‏آورد. در سال 2010، این انجمن‏ها نمایندگي بیش از 1300مؤسسه لیزینگ و بیش از 700 شرکت اجاره کوتاه‏مدت را داشتند. ادامه مطلب...

 

 

بازاريابي خدمات ليزينگ

بازاريابي خدمات ليزينگ

عرصه رقابت كنوني، بنگاه‌هاي اقتصادی را بر آن داشته است كه براي كسب سهم حداكثري بازار، در كنار راهكارهاي نوين افزايش توليد و فروش محصولات و خدمات (مانند TQM و EFQM)، تأكيد فوق‌العاده‌اي نيز بر عوامل بازايابي و مشتري‌مداري داشته باشند. ادامه مطلب...

 

 

مروري بر جايزه ملي كيفيت ايران

مروري بر جايزه ملي كيفيت ايران

واژه کیفیت از مناظر مختلف دارای معانی متفاوتي است. از منظر فلسفه و نظریه شناخت منظور از کیفیت، چگونگی یک چیز است. مانند خواص کمّی و یا خواص کیفی یا چونی. در موضوعات اقتصادی، كيفيت عبارتست از مجموعه ویژگی‌های یک کالا و عرضه ‏کننده آن (نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از دیدگاه کمی، قيمت و غیره) که باعث می‌شوند آن کالا مورد تقاضا قرار گیرد و فروش رود، و در زمینه‌های اجتماعی و فردی، كيفيت به شایستگی، صلاحیت و لیاقت یک شرکت و فراورده‌هایش برای ورود و دوام و پیشرفت در بازار اطلاق مي‏شود. ادامه مطلب...

 

 

مدیریت ریسک در شرکت‏هاي لیزینگ

مدیریت ریسک در شرکت‏هاي لیزینگ

از نظر اقتصادي، ریسک، احتمال یا امکان ضرر در تجارت است. آنچه که داراي اهمیت است، تعیین حساسیت پرتفوي شرکت‏ها نسبت به انواع مشخصی از ریسک‏ها است. به‏عنوان مثال، تعیین ریسک‏هايي که می‏تواند خسارات و زیان‏هاي زیادي ببار آورد و اقدامات پیشگیرانه براي کاهش چنین ریسک‏هايي. ادامه مطلب...

 

 

مطالعه تطبيقي بانك با لیزینگ در نظام کارآمد اقتصادی

مطالعه تطبيقي بانك با لیزینگ در نظام کارآمد اقتصادی

در اکثر کشورهای جهان خدمات لیزینگ از نظر کیفیت و دامنه حضور در بخش خدمات در زمره خدمات برتر محسوب می‏شود. این نگاه به مقوله لیزینگ سبب شده لیزینگ در بسیاری از کشورها نقش مکمل سایر نهادهای مالی بخصوص بانک را در تأمین منابع مورد نیاز اقشار جامعه ایفا کند، ادامه مطلب...

 

 

مزيت‏‏هاي ليزينگ در توسعه اقتصادي

مزيت‏‏هاي ليزينگ در توسعه اقتصادي

در اقتصاد جهان، تأمين مالي از طريق لیزینگ سریع‏ترین رشد را نسبت به سایر ابزارهاي مالي داشته و از آنجايي‏كه لیزینگ با کالا مواجه است، بازار ثانویه آن در اسلام پذيرفته شده است و بر اين اساس، اجاره‏دهنده می‏تواند حاشیه سودی برای خود در مدت زمان اجاره از اجاره ‏گیرنده درخواست کند. ادامه مطلب...

 

 
صفحه اصلي  |  درباره ما  |  فضاي شخصي شما  |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات  |  اخبار  |  خبر نامه  |  افتخارات و گواهینامه ها  |  ارتباط با ما  |  نقشه سایت

©  کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت لیزینگ صنعت و معدن است.

  • چاپ
  • ذخيره پيوند
  • Rss