• ورود به سيستمورود به سيستم 
  •  | 
  • ثبت نامثبت نام 
  •  | 
  • پورتال سهامدارانپورتال سهامداران 
  • صفحه اصلي
  • درباره ما
    • تاریخچه شرکت
    • اهداف و استراتژی شرکت
    • افتخارات و گواهینامه ها
    • هیئت مدیره
    • ساختار سازمانی
    • ماموریت و چشم انداز
    • منشور اخلاقی
    • خط مشی کیفیت
  • حوزه فعالیت
    • خودرو کار
    • خودرو سواری
    • لیزینگ عمومی
    • مستغلات اداری
  • امور پژوهشی
    • فصلنامه
      • فصلنامه شماره 1
      • فصلنامه شماره 2
      • فصلنامه شماره 3
      • فصلنامه شماره 4
      • فصلنامه شماره 5
      • فصلنامه شماره 6
      • فصلنامه شماره 7
      • فصلنامه شماره 8
      • فصلنامه شماره 9
      • فصلنامه شماره 10
      • فصلنامه شماره 11
      • فصلنامه شماره 12
      • فصلنامه شماره 13
      • فصلنامه شماره 14
      • فصلنامه شماره 15
      • فصلنامه شماره 16
    • صنعت لیزینگ
      • لیزینگ
      • انواع لیزینگ
      • انواع قراردادها
      • مزایای لیزینگ
    • کتب
    • کتابخانه
  • بورس و سهام
    • ترکیب سهامداران
    • نماد شرکت در بورس
    • صورت های مالی
    • فرم سنجش رضایت سهامداران
  • ارتباط با ما
    • آدرس به تفکیک شعبه ها

مهندسی بازاریابی و فروش

مهندسی بازاریابی و فروش

امروزه همه کسانی که دست اندرکار کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشند، به این جمع بندی رسیده اند که اولا فروش محصول، کار ساده ای نیست و ثانیا نمی توان همانند گذشته از روش های سنتی فروش به نتیجه دلخواه رسید. زیرا فرهنگ غالب در روش های سنتی، تولید را مقدم بر فروش می داند و تقاضا در بازار را همیشگی و دائم می پندارد. فن آوری های تولید به سرعت در حال پیشرفت می باشند و بطور مستمر روی نوسانات عرضه و تقاضا در بازار اثرگذار هستند و شناخت سلایق و نیازمندی های مشتریان، تحت تأثیر این دگرگونی ها همواره پیچیده تر و دشوارتر می شود و چنانچه این تأثیرات نادیده گرفته شوند، چالش هایی را برای دست اندرکاران صنایع مختلف ایجاد خواهند کرد. ادامه مطلب...

 

 

گزارش جهانی صنعت لیزینگ سال 2019

گزارش جهانی صنعت لیزینگ سال 2019

سالنامه جهانی لیزینگ گزارش می دهد که صنعت لیزینگ به نوآوری و انعطاف پذیری خود ادامه می دهد و با گذشت یک سال رشد چشمگیری را در حجم عملکرد نشان داده است . ادامه مطلب...

 

 

فرآیند آموزش کارکنان سازمان و ضرورت اجرای آن

فرآیند آموزش کارکنان سازمان و ضرورت اجرای آن

یکی از مهمترین خصوصیات شرکت ها و سازمان های پیشرفته امروزی، تغییر و تحول می باشد. اگر نتوانیم با تغییر و تحولات پیچیده و سریعی که در سازمان ها رخ میدهد همگام شویم، قربانی خواهیم شد. برای رسیدن به اهداف سازمانی و منطبق شدن با محیط متغیر، اجرای آموزش می تواند در بهره وری سازمان و شرکت ها نقش موثرتری داشته باشد. ادامه مطلب...

 

 

فین تک و بازاریابی دیجیتال در لیزینگ

فین تک و بازاریابی دیجیتال در لیزینگ

فین تک ( Fin Tech ) ترکیبی از دو واژه Financial << امور مالی >> و Technology >>فناوری است درواقع صنعت فناوری مالی یا فین تک، به گروهی از شرکت ها گفته می شود که با استفاده از فن آوری های مدرن، نو آوری را به حوزه خدمات مالی می آورند. ادامه مطلب...

 

 

کاربرد پیامک در شرکت های لیزینگ خودرو

کاربرد پیامک در شرکت های لیزینگ خودرو

کاربرد پیامک در شرکتهای لیزینگ خودرو بسیار مهم و قابل توجه می باشد به همین دلیل عموم این شرکتها ترجیح میدهند پیامهای اطالع رسانی خود را با استفاده از سامانه های پیامکی انجام دهند . در دنیای امروز که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است بسیاری از اموری که در گذشته زمانگیر بوده به روشهای ساده تر و کم هزینه تری انجام میشود. در ادامه به توضیح برخی از مزایای ارسال پیامک برای شرکتهای لیزینگ خودرو میپردازیم. ادامه مطلب...

 

 
صفحه اصلي  |  درباره ما  |  فضاي شخصي شما  |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات  |  اخبار  |  خبر نامه  |  افتخارات و گواهینامه ها  |  ارتباط با ما  |  نقشه سایت

©  کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت لیزینگ صنعت و معدن است.

  • چاپ
  • ذخيره پيوند
  • ارسال به دوست
  • Rss