برگزاری همایش شعب لیزینگ صنعت و معدن (سهامی عام)

همایش سالانه شعب لیزینگ صنعت و معدن (سهامی عام ) در تاریخ 1401/02/28 با حضور مدیریت عامل ، ریاست هیات مدیره ، معاونین ، مدیران و مدیران شعب در تهران و در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی برگزار گردید .

مراسم با سخنرانی مدیریت عامل در راستای تبین اهداف سازمانی آغاز شد. جناب آقای مهندس اسدپور با تاکید بر نقش صنعت لیزینگ در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد و بهبود شرایط اقتصادی جامعه و با اشاره به این موضوع که مهم ترین منبع در اختیار شرکت های لیزینگ منابع مالی می باشد فرمودند نحوه تامین منابع مالی ، تدقیق در اعتبارسنجی حین پرداخت تسهیلات و پیگیری و ممارست در وصول مطالبات و برگرداندن این منابع به چرخه عملیاتی شرکت بسیار حائز اهمیت است .

ایشان در خصوص اهمیت عملکرد شعب به این مسئله اشاره داشتند که شعب لیزینگ صنعت و معدن(سهامی عام) با همت مدیران و سرپرستان و پرسنل خدوم شعب همواره در طول سالیان فعالیت این شرکت،دفتر مرکزی را همراهی نموده اند و همین همدلی و همراهی سبب شده تا شرکت بتواند در جایگاه درخور خود قرار گیرد .

این همایش که در راستای هماهنگی هر چه بیشتر امور بین شعب و دفتر مرکزی تهران برگزار شده بود پس از صحبت های مدیر عامل در دو بخش با حضور معاونت های شرکت ادامه یافت . جناب آقای مهندس اصفهانی ، معاونت اجرایی لیزینگ و امور شعب و جناب آقای کاملی ، معاونت مالی و پشتیبانی هر یک در بخش مربوط به معاونت خود همراه با مدیران مربوطه حضور یافتند و برای تسریع و تسهیل امور ، مسائل مورد اهمیت را مورد بررسی قراردارند .

در پایان جناب آقای مهندس اسدپور با تجلیل از شعب برتر شرکت بر این موضوع تاکید داشتند که  شعب همانند قبل و حتی با تلاشی مضاعف  با اعتبارسنجی مناسب و پیگیری وصول مطالبات و پرونده های حقوقی  به رشد و توسعه فعالیت های عملیاتی شرکت کمک نمایند.

پیام بگذارید