پیام مدیرعامل شرکت لیزینگ صنعت و معدن (سهامی عام) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت

پیام مدیرعامل شرکت لیزینگ صنعت و معدن (سهامی عام) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت

چهل و پنجمین سالروز تأسیس شرکت لیزینگ صنعت و معدن را در حالی پاس می داریم که اهمیت و نقش صنعت لیزینگ به عنوان مکمل صنعت بانکداری در تسریع رشد صنایع مولد در جوامع مختلف دنیا بر کسی پوشیده نیست.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن با سابقه ای نزدیک به نیم قرن و با کوله باری از تجربیات حاصل از سالها فعالیت و خدمت صادقانه و حرفه ای و با بهره جستن از دانش تیمی از کارشناسان متبحر و متخصص در این حوزه سعی بر آن داشته است که همواره در جهت توسعه اقتصاد و افزایش رفاه جامعه گامی موثر بردارد.

با بررسی عملکرد شرکت در سالهای اخیر می توان به این مهم پی برد که شرکت توانسته به خوبی مسیر رشد و ترقی را طی نماید و این امر در شرایطی تحقق یافته که شرایط اقتصادی حاصل از تحریم ها و پاندمی ویروس کرونا عملکرد بسیاری از شرکت ها را تحت تأثیر قرار داده است و می توان گفت که لیزینگ صنعت و معدن توانسته با ایفای نقش اجتماعی خود با پرداخت تسهیلات به افزایش رفاه جامعه و کاهش نرخ بیکاری کمک نماید.

بدون شک، شرکت این موفقیت را با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران کسب نموده است.

در پایان سالروز تاسیس شرکت را به خانواده محترم لیزینگ صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سایه الطاف الهی و با همدلی و همراهی پرسنل خدوم شرکت، بتوانیم هر روز بیش از گذشته در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

پیام بگذارید