پرسشنامه نظرخواهی از مشتریان CSM (بعد از اعطای تسهيلات)

  • صفحه اصلی
  • پرسشنامه نظرخواهی از مشتریان CSM (بعد از اعطای تسهيلات)

مشتری گرامي، برای ارائه خدمت بهتر به شما، مايلیم نظرتان را درباره كیفیت خدمات خود بدانیم. لطفاً میزان رضايت خود را با موارد مربوط به خدمتي كه از شركت لیزينگ صنعت و معدن دريافت كردهايد، با مشخص كردن گزينه مناسب (با توجه به معیار امتیازدهي) ابراز كنید.

1_ دريافت كننده خدمت:(ضروری)

2_ سن:(ضروری)
3_ نوع مشتري:(ضروری)
4_ جنسيت:(ضروری)
5_نوع قرارداد:(ضروری)
6_ مورد اجاره:(ضروری)

7_ شعبه ارائه كننده خدمت:(ضروری)

8_ نحوه آشنايی با شركت ليزينگ صنعت و معدن :(ضروری)

در صورت دريافت هر يك از خدمات زير ميزان رضايت خود را از نحوه و كيفيت خدمت ارائه شده را با مشخص كردن گزينه مناسب (با توجه به معيار امتيازدهي) ابراز كنيد

10_ كيفيت اطلاع رساني و بازاريابي (بكارگيري ابزار تبليغاتي جهت اطاع رساني از طريق بروشور،نمايشگاه،وب سايت و...)(ضروری)
11_ نحوه ارائه خدمات و زمان صرف شده در خصوص انجام مراحل اداري پذيرش و تشكيل پرونده(ضروری)
12_ دقت و كيفيت ارائه خدمات(ضروری)
13_ فناوري مورد استفاده جهت ارائه خدمات(ضروری)
14_ رفتار، برخورد کارکنان(ضروری)
15_ ميزان زمان صرف شده از مرحله انعقاد قرارداد تا صدور چك تسهيالت(ضروری)
16_ تسلط و مهارت كاركنان در پاسخگويي(ضروری)
17_ انطباق خدمات ارائه شده با شرايط وعده داده شده(ضروری)
18_ قيمت نهايي تسهيل ارائه شده نسبت به ساير رقبا(ضروری)
20_ تمایل دارید کدام یك از خدمات زیر را به صورت الکترونيکي (از طریق اینترنت، تلفن، موبایل و ...) دریافت کنيد؟(ضروری)

21_ آیا شرکت ليزینگ صنعت و معدن را به دیگران توصيه ميکنيد ؟(ضروری)

جهت پیگیری بیشتر، در صورت تمايل اين قسمت را تکمیل فرمايید: