بازدید مدیریت عامل لیزینگ صنعت و معدن از شعبه اصفهان

مدیرعامل لیزینگ صنعت و معدن به همراه تیمی متشکل از برخی از اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و عملیاتی شرکت روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 جهت افتتاح محل جدید استقرار شعبه اصفهان در این شعبه حضور پیدا کردند.

در این دیدار سرپرست شعبه اصفهان به ارائه گزارشی از عملکرد این شعبه از ابتدای سال مالی 1403 پرداخت و توضیحاتی را در خصوص برنامه های عملیاتی شعبه در سال جاری ارائه نمود و در ادامه با قدردانی از حضور مدیریت محترم عامل بیان داشت که توجه ایشان به نیروی انسانی و حضورشان در شعب باعث ایجاد انگیزه و بالا رفتن بهره وری پرسنل شده است .

جناب آقای دکتر محمد رحیم احمدوند پس از استماع گزارش عملکرد شعبه با اشاره به این موضوع که شعبه اصفهان همواره از جمله شعب برتر شرکت بوده است، رهنمودهایی را برای بهبود عملکرد و بالا رفتن کارائی شعبه بیان فرمودند همچنین ایشان اذعان داشتند با توجه به اینکه استان اصفهان از جمله استانهای صنعتی ایران به حساب می آید پتانسیل بالایی برای عملیات صنعت لیزینگ در این استان وجود دارد ، بهره بردن از این پتانسیل در جهت افزایش سطح عملیات شرکت همت مضاعف پرسنل این شعبه را در زمینه های بازاریابی ، جذب مشتری و ورود به حوزه های جدید می طلبد. ایشان در پایان با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد و اهداف سازمانی شرکت، تلاش و همدلی پرسنل را یکی از عوامل حیاتی تعالی سازمان دانستند.

پیام بگذارید