دیدار دبیر کل و هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اخبار شرکت
  • دیدار دبیر کل و هیات مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن

این دیدار در روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه 1402 در محل شرکت لیزینگ صنعت و معدن و با هدف بررسی و رفع چالشهای صنعت لیزینگ و بهره گیری از فضای تعاملی بین اعضا و انجمن جهت مرتفع ساختن آنها و بهبود شرایط برگزار گردید .

در این دیدار دبیر کل انجمن ملی لیزینگ ضمن عرض تبریک انتصاب آقای دکتر احمدوند به مدیریت عاملی لیزینگ صنعت و معدن ، به شرح موضوعات و مسائل حائز اهمیت در این صنعت پرداختند و با اشاره به اقدامات و پیگیریهای صورت پذیرفته توسط انجمن ملی در حوزه های مختلف بالاخص اصلاح قوانین و مقررات بالادستی از جمله دستورالعمل اجرائی لیزینگ ، قوانین مالی و مالیاتی و … خواستار استفاده از ظرفیت همکاری و بهره گیری از فضای تعاملی موجود جهت حل این چالشها بودند.

در طول جلسه، اعضا ضمن بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود، درباره راهکارهای موثر در رفع چالش‌های صنعت لیزینگ و تطبیق با قوانین و مقررات بانک مرکزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین مدیر عامل لیزینگ صنعت و معدن ضمن عرض خیر مقدم به بیان نقطه نظراتی در راستای بهبود شرایط پرداختند و در پایان آمادگی این مجموعه را جهت همکاری به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این صنعت با انجمن در خصوص رفع موانع و بهبود شرایط اعلام نمودند.

پیام بگذارید